Už dlhší čas sa venujem písaniu článkov, recenzii, rozhovorov a mnohým ďalším oblastiam. Pred pár dňami som dostala možnosť prečítať si úplne novú publikáciu NAŠA BUDÚCNOSŤ JE LOKÁLNA. Publikácia mi rozšírila obzor v oblasti, ktorá nebola mojou šálkou kávy, no na druhej strane ma veľmi zaujala z hľadiska svojho pútavého obsahu. Samotná publikácia povráva o súčasných problémoch našej spoločnosti v oblasti ekonomického systému.

Kniha: Naša budúcnosť je lokálna (Helena Norberg-Hodge) | Martinus

Helena Norberg-Hodge je považovaná za systémovú mysliteľku s medzinárodnými skúsenosťami, ktorá vdychuje život do zastaralých predstáv o pokroku a samotnom rozvoji. Autorka tejto osožnej publikácie poukazuje na to, v čom spočíva hlavný problém  našej spoločnosti. Prečo ľudia nie sú schopní zarobiť peniaze, ktoré im poskytnú slušné živobytie na primeranej úrovni? Kým naša Zem pomaly umiera, bohatí jednotlivci sa topia v peniazoch, nevedia čo s nimi a ich nevhodné hospodárenie nemá konca-kraja. Kniha, na základe ktorej sa dopátrate k skutočnej pravde.

A conversation with Helena Norberg-Hodge on Ladakh, relocalization, and our  dysfunctional economic system (Part 1) | by Daniel Christian Wahl | Age of  Awareness | Medium

Obchody, korporácie, banky! To je súčasnosť! Peniaze vládnu svetom neustále čoraz viac a menia ľudí na nepoznanie. „Zaručia Vám peniaze bohatstvo?“ Otázka veľmi hlboko zakorenená v našom  ekonomickom systéme. Ľudia sú nútení pracovať čoraz viac, aby boli schopní svojim rodinám zabezpečiť základné ľudské potreby. Kým kedysi sa ľudia radovali z maličkostí, dnes je tomu inak. Ten, kto nevlastní mobil, tablet či počítač sa nepovažuje za plnohodnotného človeka spoločnosti. Niet najmenších pochýb, prečo je tomu tak. Najmodernejšie technológie a ekonomika stoja na vrchole všetkého a majú výrazný vplyv na celý svet.

Na slovenskom finančnom trhu vzniká niekoľko zaujímavých strategických  spojení - FinReport.sk

„Ekonomika či skutočný život?“ Otázka, na ktorú existujú len dve možné cesty. Je len na nás, akou sa vydáme my. Prvá cesta nás vedie k technologickému rozvoju, kým druhá nás navádza k budovaniu sociálnych vzťahov, ktoré sú pre samotné jestvovanie nevyhnutné. Ktorou sa vydáte Vy?

Vzťahy na pracovisku - áno alebo nie? Aké sú riziká? - ZDRAVIE.sk

Globálnosť vs lokálnosť? Moc a peniaze, ktoré prinášajú konflikty, napätie a závisť medzi ľuďmi navzájom. Lokálnosť? Hoci ju možno nedocielime ihneď, počkať sa však oplatí. Tí, ktorí hovoria, že lokálnosť predstavuje krok navrátenia sa do minulosti, sa mýlia. Lokálnosť je krokom k zlepšeniu a skvalitneniu našej spoločnosti. Publikácia poukazuje na výhody a nevýhody v ekonomickom systéme. Autorka problematiku prepája s príkladmi zo života, ktoré činia obsah publikácie ešte zaujímavejším, pútavejším a zrozumiteľnejším pre samotného čitateľa.

Zabudnite na vkladné knižky. Experti radia, ako sporiť deťom už od  narodenia - Ľudia - Ekonomika - Pravda.sk

Čo ponúka publikácia Naša budúcnosť je lokálna? Odporúčania, ktoré pomôžu budovať ekonomiku založenú na šťastí a podporovať jej šírenie vo svete. Do oblasti ekonomiky nepochybne patria aj nákupy potravín, ktoré nás udržujú pri živote. Nie je žiadnym tajomstvom ak poviem, že život bez potravín si nedokážeme ani len predstaviť. Nie nadarmo sa hovorí, že poctivo vypestované potraviny majú na náš organizmus priaznivé účinky. Porovnávať ich s dovezenými potravinami snáď ani netreba. Chutnosť, kvalita a priateľské ceny! Atribúty, ktorými možno potraviny poznačené lokálnosťou opísať.

Chcete nakupovať výrobky a suroviny od lokálnych farmárov? Nájsť ich môžete  už aj na mape | TVnoviny.sk

Veľmi pestro spracovaná a osožná publikácia, ktorá Vás navedie na správnu cestu ekonomiky, a pritom Vás účinne naučí, ako dospieť k žiadúcim výsledkom.

Naša vízia ,,Máme na lepší svet“ - Greenpeace Slovensko