Oblasť Coachella Valley momentálne zažíva nápor ľudí a návštevníkov. Koná sa tam totiž Desert X outdoor art festival.
Umelkyňa Jennifer Bolland dostala skvelý nápad a spustila ambiciózny projekt. Rozhodla sa na miestnej komunikácii vedúcej na Desert X festival nahradiť reklamné billboardy obrázkami krajiny, ktorú zakrývajú. Billboardy sú samozrejme viditeľné z veľkej vzdialenosti a nikomu nič nehovoria a neslúžia na reklamné účely. Keď však sa však autom alebo po vlastných priblížite k billboardu a pozriete sa pod správnym uhlom zistíte, že sú perfektne zladené, hladko splynú s okolitou krajinou a dotvárajú obraz, ktorý tieto billboardy obyčajne zakrývajú. Umelkyňa týmto svojím projektom posiela dôležité sociálne posolstvo. Účelom Desert X festivalu je opätovné spojenie s okolitým prostredím. Jenniferin projekt má byť zameraný mimo reklamného prostredia a má poukázať na prírodné krásy údolia Coachella.
Zdroj: boredpanda.com, www.desertx.org