Počas lockdownu si mnoho z nás muselo zvyknúť na nekonečný čas strávený vo vnútri, toto sú trendy, ktoré sa stali virálne a obleteli celý svet!

Čas trávený na internete priniesol i šancu rýchlejšie rozšíriť svetové trendy. Každý týždeň bolo populárne niečo iné. Rozšírili sa seriály, jedlá, hry aj spôsoby trávenia voľného času. Pravdou je, že sa to stále deje. Kto vie, čo bude nasledovať?

Online trendy:

Dalgona

dalgona coffee

Pred pár mesiacmi bola táto káva všade, kde ste sa pozreli! Facebook, TikTok, Instagram, všade niekto miešal cukor, instantnú kávu a vriacu vodu. Táto zmes sa naleje na ľadové mlieko a vytvorí sa penový nápoj známy ako Dalgona. Vyskúšali ste ju aj vy?

Zoom

Aplikácia Zoom sa stala najpoužívanejšou pre mnoho ľudí vo svete! Hlavný dôvod? Online škola a home office!

Kpop

bts

Popularita tohto hudobného žánru sa znásobila niekoľkokrát! Len počet odoberateľov YouTube kanálu skupiny BTS sa zdvojnásobil, z čoho vyplýva, že pribudlo ohromné množstvo nových fanúšikov. Začiatkom mája mal kanál necelých 30 miliónov, dnes sa chváli 60!

Among us

Hra, ktorú hral každý! A keď ste ju nehrali, pozerali ste videá, kde ju hrali Vaši obľúbení Youtuberi.

Animal Crossing

animal crossing

Ďalšia hra, ktorá sa stala populárnou, pôvodne ale vyšla v roku 2001 pre Nintendo 64. Hry sa odohrávajú v malých mestečkách, kde sa hráči starajú o svoju domácnosť, budujú vzťahy so susedmi a zúčastňujú sa rôznych spoločenských akcií. Investovali ste do Nintendo switch aj vy?

TikTok

Aplikácia, ktorá sa stala populárna akoby cez noc. Celosvetovo si ju ľudia stiahli viac ako 2.6 miliárd krát. Ste jedným z nich?

Obliekanie a nakupovanie:

Tie-dye

Tie-dye

Tie-dye je termín, ktorý sa používa na opis farbenia oblečenia. Zvyčajne pozostáva zo skladania, skrúcania alebo krčenia látky. Nasleduje viazanie šnúrkami alebo gumičkami, po čom sa nanesie na odev farba. Po svojom comebacku v lete 2019 je Tie-dye jedným z 10 najpopulárnejších štýlov obliekania. V pánskom oblečení je trend ešte populárnejší, často sa nachádza v prvej trojke najvyhľadávanejších motívov.

Thrifting

thrifting trend

Ak už ste niekoho počuli povedať, že idú „Thrifting“, pravdepodobne šli do sekáča. Jednoducho povedané, thrifting znamená ísť nakupovať použité veci za zľavnené ceny. Zvyčajne sú v dobrom stave a zostáva im dostatok života na to, aby boli užitočné pre nového majiteľa. Takýto spôsob nakupovania nie je len lacnejší, ale znamená to, že takto pomáhame aj environmentalistike.

Shein

trend sheinu

Názov Shein nesie čínsky online obchod, ktorý sa stal za posledné dva roky tak populárnym, že tzv. „Shein hauls“ pridával každý druhý človek na internete. Je známy veľkým množstvom oblečenia a doplnkov, ktoré sú za prijateľné ceny. Stoja nám ale za to? Oblečenie vyprodukované touto spoločnosťou je často menej kvalitné a nie je vyrobené tak, aby vydržalo. Má byť predsa trendy, nie dlhotrvajúce.

Y2K

Vo svete módy je Y2K trend pokrývajúci štýly z konca 90. rokov 20. storočia a zo začiatku 21. storočia. Prináša späť ružovú farbu, široké džínsy, malé tašky, denim on denim a množstvo doplnkov. Páči sa Vám návrat tohto štýlu?

Mohlo by Vás zaujímať:

Zdroje: theconversation.com, asianfinanical.com, youtube.com | Foto: youtube, neworkpost, googleplay, nintendo, thestatepress, asiafinancial, pinterest