Poď cvičiť!? Veľa z nás chytá domácu depresiu za pár dní karantény. Pár typov od uznávaných atlétov!?

Zdržujeme sa doma a tam trávime celé dni. Je to obrovská zmena v našich životoch. Chce to veľa síl a odhodlania vydržať čas potrebný na porazenie novej nákazy, ktorá bezpochyby naše ľudstvo ohrozuje.

Čo ale robiť, keď nás nebaví už pozerať do počítačov, televízorov, telefónov. Čítanie kníh a domáce práce sa stali každodennou súčasťou našich životov. Ale musíme sa správať zodpovedne. Milujeme ale aj cvičenie. I keď je to v domácom prostredí ťažké praktizovať, ide to. Síce nie sme v spoločnosti ľudí, vidíme okolo seba menej inšpirácie, nemôžeme pokecať či niekomu pomáhať pri benchpresse. Treba však zaťať zuby. Tu je pár inšpirácii pre domáce fitness, ktoré môže praktizovať úplne každý!? Sledujete ich na instagrame, oveľa viac sa nachádza často na ich story!?

View this post on Instagram

#HomeChallengeT – Tréning č.1 🙉💣 Je to tu!! Prvý tréning zahájime kombináciou cvikov, ktoré rozhodne spália nejaké tie tučíky na Našom tele!! 😻🔥 Už sa neviem dočkať toho, až mi napíšete svoje reakcie. Dúfam, že Vás ďalšia challenge v mojom podaní bude baviť a že sa Vás zapojí čo najviac 🙏🏼❤️ #StayAtHome #TrainWithTT ________________________________ 📝 Všetky cviky trénuj od prvého až po piaty po sebe (celé zopakuj 3-5x) & medzi cvikmi si daj 20-40s pauzu: 1️⃣ 40-60s 2️⃣ 30x 3️⃣ 15-20x Drep + príťahy kolien 4️⃣ 20-30x (cvik sa dá cvičiť aj bez gumy) 💕 5️⃣ 15-20x Dvojdrep + unoženie pravá a ľavá (aj bez gumy) 💕 ________________________________ ❓ Ak sa chceš zapojiť do súťaže o TOP 10 najaktívnejších ľudí vo výzve splň nasledujúce podmienky: 1) Napíš pod video komentár, prípadne niekoho zo svojich priateľov vyzvy na cvičenie! 👭🏽👩🏽‍🤝‍👨🏼 2) Daj si na svoje Instastory alebo profil akýkoľvek príspevok, ktorý sa s cvičením tejto výzvy stotožňuje a označ môj profil @timeatrajtelova ,nech Tvoj príspevok uvidím 🥰 ✍🏼🎁 TOP najaktívnejšia 10ka dostane po skončení výzvy balíček s vitamínmi a doplnkami výživy! 🤩🤩 🔥 Zanechaj akýkoľvek komentár, nech sa vzájomne podporujeme a motivujeme tým, že cvičíme naozaj spolu a vo veľkom! ❤️ #workout #video #tips #gym #fitness #girl #motivation #inspiration @olimp_sport_nutrition

A post shared by Timea Trajtelova – IFBB Bikini (@timeatrajtelova) on

Srdce von vyskoci 😂

Srdce von vyskoci 😂Striedanie 1 min kardio cvicenie a strieda sa to s 8 opakovaniami siloveho cvicenia ( tu kto zvladne si moze doma pridat vahu alebo zvysit obtiaznost , napriklad robi kluky dole hlavou alebo si tleskne….) 1. Jumping Jack 1 min1a squat 8* 2. Skiping na mieste 1 min2b Russian twist 8*l,p strana3. Znozme lyziarske poskoky 1 min3c push up 8* 4. Poskoky s vysokym dvihanim kolien (B-skip) 1 min4d vystupy alebo vypady 8*l, p noha5. Burpees 1 min5e SL deadlift ( pendulum) 8*l,p noha Cele to opakujes bez pausy 30-45 min a je jedno kolko kol urobis. Savana makaci ako ste videli aj moja dcera to dala tak vyhovorky nechat na nocnom stoliku.

Uverejnil používateľ Maroš Molnár Štvrtok 19. marca 2020
View this post on Instagram

Zgodnie z obietnicą, łapcie kolejną propozycję treningu #FULLBODYWORKOUT z gumami. 🔥 Wierzcie mi, zamknięte siłownie nie są wymówką. Jeśli tylko chcecie, jesteście w stanie zrobić dobry trening także w domu. . . Ilość serii i liczbę powtórzeń podałam Wam na filmach. Poziom trudności, obciążenie musicie dobrać pod siebie – w zależności od tego jaką gumę weźmiecie i jak mocno ją naprężycie. Ostatnie powtórzenia powinny palić. 🔥💪🏻 . . Jak zalecam trenować w domy? Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest przeplatać treningi FBW z moimi treningami #CARDIOMASAKRA 👌🏼 Pisałam Wam już o tym w związku z naszym wyzwaniem, ale pojawia się coraz więcej nowych Sarenek, więc powtórzę. Przykładowo: ☑️ PONIEDZIAŁEK – CARDIOMASAKRA ☑️ WTOREK – FBW + cardio (spacer, bieg.. lub 100 burpeesów w domu 😅) ☑️ ŚRODA – REST ☑️ CZWARTEK – #CARDIOMASAKRA ☑️ PIĄTEK – FBW + CARDIO ☑️ SOBOTA – REST ☑️ NIEDZIELA – #CARDIOMASAKRA LUB 1h CARDIO . . To oczywiście tylko propozycja. Dni możecie sobie przesuwać. Chodzi o kolejność – co, po czym. 😊 Treningi #CARDIOMASAKRA w wersji domowej – kilka znajdziecie na moim profilu.. oraz 30 różnych propozycji Cardiomasakr jest w moim eBooku, wraz z filmami instruktażowymi. W związku z tym, że siłownie są zamknięte, kod rabatowy na eBooka: HOMEWORKOUT dalej jest aktualny i daje Wam 50zl zniżki na zakup. 😊♥️ . . To co, działamy? 🔥 Jutro pojawi się propozycja treningu FBW z hantlami. 😊💪🏻 Przygotuję Wam także stretching i za tydzień kolejne FBW. 😊 . Dajcie znać jak zrobicie ten trening! ♥️🦌 . . #teamsarenki #resistancebands #homeworkout #athomeworkout #athomefitness #theonlywayisthrough #wytrwaloscdopotegi #underarmourteam #zatilirri

A post shared by Dagmara Wawrzyniak (@dagawu) on

Zdroj: youtube.com, instagram.com / foto:

Čítajte ďalej

JOIN THE DISCUSSION