Hyundai Motor Company vydala novú verziu piesne „Yet to Come“ od BTS pre World Cup 2022. Kampaň nesie názov „Goal of the Century (GOTC)“.

World Cup a Hyundai začali zdieľať svoju kampaň, ktorú pripravili pre nadchádzajúci Svetový pohár. Spoločnosť podpísala zmluvu so svetoznámou kórejskou popovou skupinou BTS a mnohými ďalšími influencermi. Prvým materiálom vydaným ako výsledok tejto dohody je pieseň od BTS, ktorú nahrali spôsobom špecifickým pre majstrovstvá sveta. Pieseň Yet to come (The Most Beautiful Moment)“ po určitých zmenách zdieľali na oficiálnom YouTube kanáli Hyundai ako „Yet to come (Verzia Hyundai)“.

Pieseň vydali 23. septembra 2022 o 18:00 KST prostredníctvom streamovacích platforiem, ako sú Spotify a Apple Music. Taktiež vydali hudobné video na oficiálnom YouTube kanáli Hyundai.

„Yet To Come (Hyundai Ver.)“ je britská rocková remixová verzia BTS piesne „Yet to come (The Most Beautiful Moment)“. Zdôrazňuje vyvrcholenie a prináša povzbudzujúce posolstvo pre „Goal of the Century“.

Na pripomenutie si Majstrovstiev sveta vo futbale 2022 založila spoločnosť Hyundai Team Century a spustila kampaň Goal of the Century. Tým cieľom je vytvorenie udržateľnej Zeme. Svetový pohár FIFA™, z ktorého je svet nadšený, sa koná raz za štyri roky.

world cup team century

„Ako jeden z najvplyvnejších globálnych umelcov na svete, BTS a ich hudba výrazne ovplyvňujú našu spoločnosť, aby sa rozvíjala pozitívnym smerom. Dúfame, že prostredníctvom kampane Svetového pohára s BTS vytvoríme príležitosť pre ľudí na celom svete, aby sa zjednotili smerom k jednému cieľu udržateľnosti a navzájom sa rozveselili,“ povedal Jaehoon Chang, prezident a generálny riaditeľ Hyundai Motor Company.

K piesni kampane bol pridaný aj pôvodný text ako „Teraz je vízia jasná, cieľ storočia je tu“. Pieseň je navyše plná textov ako „Viem, spolu to zlepšíme“ a „Pobežíme do nového zajtrajška v nádeji, že spolu vytvoríme lepšiu budúcnosť.“

BTS

V snahe šíriť posolstvo ďalej Hyundai Motor spustí 1. októbra TikTok výzvu #TeamCentury12. Tú si môžu fanúšikovia z celého sveta vychutnať prostredníctvom oficiálneho účtu spoločnosti Hyundai (@Hyundai_worldwide).

Mohlo by Vás zaujímať:

Zdroje: sakshi.com, digitalage.com | Foto: hyundai, youtube